Wednesday, May 27, 2009

SaJa ReLeAsE TeNsiOn...

Malas nak fikir pasal angka-angka ni....aku nak cuti hujung minggu ni TAPI masih byk keja yg belum settle...huawwwwwwwwaaaaa.....teringat masa zaman aku kecik2 dulu...ada je nama pangilan@nama manja lah konon....

1. Adik Wan - Muhammad Ramadzan,
Atan - Khusaini , Aji - Radzilah

2. Becit - Rashid, Bendit - Kamarudin
3. Duyut - Roslina, Dek - Hadijah
4. Gadut - Sharifah Noor, Gedek - Aisyah
5. Jemir - Azmir
6. Kimie - Syaiful Amri, Kujey - Rizal,
Kedilan - Rosnah

7. Mat - Safuan , Mama - Rahimah
8. Udik
Ha..ha..ha... nama yg merapu je kan xde makna pun tapi family dah panggil cam gitu dari kecik lagi, dah besar cam skrg pun ada sesetengah masih guna nama cam ni.....
yang ni pulak nama yg merapu yg aku reka sendiri cam...cik husin lempoyang - husin senawi, Haji Dam - Adam, Cik Manis15 - Anisah memang aku merapu je ni....keh..keh...pasni kena marah dgn bos sal keja byk tak siap lagi.....ha..ha..ha...la..la.la..la.. laayyan je la...

Friday, May 22, 2009

TaaDDDaaaaa....

zwani.com myspace graphic comments
Keh..keh..keh... ni Present utk ko Joyz....adakah aku mampu utk menghadiahkn ko sebuah kereta....???????

HaPPy BirThDay!!! JoYz..



zwani.com myspace graphic comments
Happy Birthday buat Joyz...Semuga Panjang Umur, Murah Rezeki & Berbahagia Selalu...amin..

Aku rasa ko mesti Happy pasal ko baru je menjangkau ke umur 16 tahun...keh..keh...keh..aku saja bagi ko lebih muda supaya ko ada masa utk enjoy & memanjakan diri ko kat salon2 agar lebih tenang sebelum ko terbang ke Bandung....TAPI jangan lupa ole-ole dari Bandung utk aku & Mummy Kay yg tak dpt pegi....Rasanya aku xpernah bagi ko present utk birthday ko....TAPI taun ni aku nak hadiahkan ko benda yg ko pasti suka...keh..keh..keh...suka ke????....

Thursday, May 21, 2009

ApA Yang PeNtiNg??? KeRJaSaMa...

Berkerjasama memang penting bagi manusia yg perihatin, xkn tengok aje apa yg org lain buat mesti nak menolong, tapi bagi yg jenis kera sumbang yg hidup didlm hutan, itu yg rasa diri dah bagus dan xhengin nak bergaul dgn manusia...hangit...panas...panas... aku terasa bahangnya....
Bukan apa aku cuma rasa xberapa puas hati...ko sapa nak puas kan hati ko hah... majestrit...laywer...pelakon...Doktor...???? Aku....malaslah nk citer nanti aku citer tenganga plak...keh..keh..keh.. yg aku jadi hangit tu ada le sesetengah tu bila ada gotong royong membersihkan kejiranan setempat, mereka hanya memandang je...jauh sekali menolong, menegur pun tidak...bukan apa nanti bila keluarga mereka dah terkena denggi baru nak bising byk nyamuk....kat kaw penempatan aku tu dah 2 org terkena denggi berdarah ...KKK dah buat lawatan dari rumah ke rumah utk memantau keadaan,tapi masih ada yg tidak memberi kerjasama...tak tahan....aaaarrrrrrhhhhhhhhh Layan je lah....budus sombong....kwang..kwang..kwang...

Tuesday, May 19, 2009

HuTaNg...

Sebut je pasal hutang mesti ramai yg cuak...aku bukan nk citer hutang dgn Ceti atau Ahlong yg kejam di bumi M'sia ini, teringat aku zaman dolu-dolu mana ada Ahlong2 ni...yg ada Ceti tapi setahu aku Ceti-Ceti ni tak de lah kejam mcm Ahlong, tak pa lah M'sia dah semakin maju....maju ke????? Entah lah.... Aku berhutang pasal keja yg belum aku lunaskan dgn Rumah Pink....maaf Puan Pengerusi....aku kekurangan masa utk menyetelkan segala amanat yg di serahkan kepada aku...kat ofis aku buzy utk menyetelkan account yg akan di audit akhir May ini....huaaaaaa....bos aku dah memekak bila nak siap...aku plak terasa nk pecah bijik mata....kepala otak aku dah jemmed.... kimi plak tuntut janji...sory masa xmengizinkan....apa-apa pun Laaaaayaan cik husin lagi baik....kwang..kwang..kwang...adehhh!!!

Wednesday, May 13, 2009

NaK KaWiN!!!!...

Aku ada sorang kawan...kawan aku belum kawen...tapi dia nak kawen tak lama lagi...tapi kenapa aku rasa cam entah....biar lah dia kawen....yang ko susah hati kenapa.....

Bukan aku susah hati atau tak suka dia kawen tapi dia kata dia xkenal sapa bakal yang dia akan kawen itu, semua diuruskan oleh mak dia...boleh ke???? yang aku rasa aku dihargai bila...dia cakap kat aku 'kalau aku cakap ko jgn marah ya'.... bila dia ckp camtu aku rasa aku penting sangat...dan wat apa aku nak marah....sapa lah aku nak marah...eh tak patut aku nak marah....tak ada sebab aku nak marah...Tahniah lah..semuga bahagia hingga ke akhir hayat....tapi satu je walau apa terjadi kita tetap kawan sampai bila2...bleh...eh apasal aku emo plak ni...huk..huk...budus....debush...dush..dush...Aku Rinduuuu kat ko....Laaaaayaaan je le.....

Tuesday, May 12, 2009

Friend confirmed this true...pls be careful



Please do not keep any pirate or burned CDs, DVDs or VCDs in your car, Police & Domestic Trade & Consumer Affairs Ministry's Enforcement Division have started the operation to search & fine anyone who keep pirated disc inside their car especially throught road block at all main road & expressways....
If any pirated or burned disc found inside your car will be charges RM400/disc. Example 30 disc found means the fine will be RM12,000.00.
So be extra caution & careful....Remove all pirated CD from your car immediately. One CD fine RM400.

Aku dapat email ni dari seseorang, tapi betul ke benda2 cam ni.....aku pun rasa macam nk gelak pun ada dah tak de keja lain ke CD pun nak korek sampai cam ni....Aku masih tak tau kesahihan citer ni...sapa2 yg tahu... tolong jawab...
Cuba lah tangkap babi hutan tu dulu baru lah nak korek disetiap kereta2...Kalau lah betul berapa ya aku kena fine...1/2 million boleh....huk..huk..huk... Laaayyaan je lah....

Monday, May 11, 2009

TaK TeRkAtA...

Aku bawak mak aku g rmh abang aku semalam, saja jalan2,makan2 sempena hari Ibu...yang menjadikan aku terkedu bila melihat anak perempuannya yg sungguh kurang sopan...dah le bila aku sampai je dia buat tak tau je salam pun tidak menegur pun tidak...aku dah angin dah..eh bdk ni kecik je aku tengok...Abang aku xde kat rmh tu yg dia perangai cam tu...boleh dia buat dono je kat mak aku bila mak aku tanya...aku memang menyampah bila nengok perangai cam gitu...
Aku terperasan ada plaster kat leher dia...mak aku tanya sakit kepala ke?? dia diam je..aku sound la kena gigit kot...dia bengang terus naik tingkat atas marah lah kononnya....kurang ajor betul....
Aku nak terajang pun dia dah blah...kalau ada depan aku aku dah side kick dah, biar faham sikit adab melayu...baru tingkatan 3 dah belagak...Bila aku dah benggang aku blah...tinggal mak aku je...Aku g tanya abang aku napa anak dia jadi cam gitu...ruper2nya dah pandai ada jantan..bergayut beribu2 bill telephone, dah kena bantai dgn abang aku tu, jantan 2 abang aku kejar sampai terkincit...he..he..he..kena tangkap tengah beromen....huh..dasyat kan budak2 skrg takutnya aku....betul lah aku kata, ada love bite rupanya, patut berplaster bagai....bdk jantan 2 bukan islam dengar katanya...yang paling aku rasa macam nak terajang terus mati je bila mak aku citer masa dah balik rmh aku kalau depan sah2 aku terajang....'mak aku ckp lah ni mengaji malas,macamana nanti tak takut masuk neraka ke'?? dia boleh jawap apa!!! banyak agama lain lagi yang tak payah kena mengaji....huh.....huh...aku tau lah mak ko dulu agama lain tapi jangan sampai ko nak ikut sedara mara mak ko pulak....bapak ko seorg islam faham.... Aku yang tak faham....kenapa jadi cam ni??? tepuk dada tanya diri sendiri lah....aku rasa nak hantuk kepala kat dinding je....Laaaayaaaan je lah....

Thursday, May 7, 2009

KrOniK...

Tak da kaitan dengan tajuk pun... Aku yg sebenarnya dah kronik...virus H1N 1 dah merebak ke serata dunia....risau gak aku lepas satu, dtg lagi satu penyakit berkaitan dgn binatang menjalar diserata dunia...Aku cuma demam biasa je xde kaitan dgn apa2 virus pun...ya lah hari 2 aku merempit balik kg dgn panasnya, jemmednya dgn frustnya hanya aku je yg tahu, mana tak frustnya dah la bawa kelisa yg hanya boleh bawa 110km/sejam, aku nak bawak wira kedekut...tak servis lah...nak pakailah...ahhhh alasan....mak aku plak nak balik hari je...mau tak meraung aku dibuatnya....penat terguling2 lah aku...demam kepialu dibuatnya lepas 2...tapi tak pa aku mkn 2biji 5 minum sebotol air dan tidooooozzzz....esok bangun ting tong...pasti ok punya...kalau tak ok...ko je lah....he..he..he....sbb itu lah aku menjadi blurrrr je 2 3 hari ni... ah..merepek apa ni setan...Laaaayaaan je lah....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...