Monday, October 26, 2009

++JaLaN-JaLaN++

Siapa kenal sila angkat tanggan...huk..huk...



Menunggu mereka2...
Dapat naik bas free..

Sabtu lepas aku & the makcik2 geng g jln2 putrajaya, aku ingat ada apa yg menarik sehingga nak suh dtg sampai 40 org...rupe2nya ada jualan iks, ada lah petandingan mencanting batik, mengayam ketupat....arhhhh makcik2 je tau wat aku harammm....wat ketupat jadinya mengumpat ....hahahaha.... lepak2 je lah...lepak punya lepak...punya lepak...haha..nmpk satu pakcik jalan2 sambil borak2 punye...borak2..punye..borak2...terpandang lah kita org yg dh mcm patung dek terkojutnya...yo lah sapa tak terkojut yg dibawanya muda belia...hahah..mula lah wat muka tak bersalah...huh barulah nk menegur kekami ni...kalu tidak berselisih bahu pn buat derk je....dek terkejut nmpk kita org ni dia tnya smpai berkali2...tu lah jantan dah berbini ada hati nk bercinta lagi...sudah2 lah wahai encik...pagi hantar bini g keja...lepas je hantar terus g ajak awek berjln2 macam org belum kawen....tak sangka cempedak dah jadi nanka....huh..huh...takut misteri berulang kembali....tak sanggup rasanya menerajang org ni....apa2 pun layyyaaaan je lah...

Thursday, October 22, 2009

Monday, October 19, 2009

++MaLaM++

Menerjah di penjuru malam tanpa tujuan...aku...boring...he..he..marijuana dlm gengaman telah disalah guna kan...habis disapu kutu jalanan yg bengong...Aku terkejut bila ada gigitan pelesit di betis kekadang di peha gebu ku...siapa yg menyimpan pelesit di tengah kota kemodenan ni???? hairan selama hidup aku disini...akhirnya terbongkar jua bila....harus wujud lagi kah benda begini dizaman milinium...berdosa bila menuduh tapi bila ada yg bercerita aku jadi ....haruskah aku percaya atau biarkan begitu saja...bila aku terbaca...kalau wanita yg membela saka dinamakan pelesit...kalau lelaki dinamakan hantu raya....takut....tapi aku sering kali terdapat kesan gigitan di peha atau betis dan kekadang mimpi ngeri...dari keturunan aku kah atau ada yg berkeliaran bila tidak diberi makan!!!! tapi aku tahu tidak mungkin keturunan aku memiliki benda sebegini....Layannnnnn sisa2 c'usin....harumnya menusuk kalbu....huk..huk..huk...

Friday, October 16, 2009

++DiNneR++









Apasal lu org terkejut???

Peck Aun!!!
Macam2 ada...rambang biji mata aku
Tom Yam Sup
Hai bf cal ke???

Semalam bos aku belanja kat steamboat...ok lah dari tak de...thank boss...walaupun kekdg mulut mcm puaka, masuk telinga kanan keluar telinga kiri je laa...layannn gmbor je yeaah...

Thursday, October 15, 2009

++HaH++



Hari ni aku hantar keta g services....huh macam2 kena tukar...
tayar dah botak..
rim dah bengkok...biler masa aku langgar lubang tak tau ler...
Absorber kena tukar..
spark plug, air filter, air cond belt....huh macam2 lagi ler...hampeh...selama aku bawak keta ni aku tak kisah sgt..bila dah g services kena tukar memacam ni aku cuak takut kena kencing je....beribu gak le kena...puasa le aku sebulan ni...huwaaaaaa.....
tolongggggg...

Wednesday, October 14, 2009

DaTiN KaY BiRtHdAy!!

Happy Birthday!!!allah selamat kan kamu...teng..teng...allah selamat kan kamu...teng..teng..hope panjang umur, murah rezeki, berbahagia bersama Datuk Zack dan happy...

Happy Birthday!! gak wat Dek Wan anak Abu Mansor & Shikin anak OCS Tuan Din(he..he..ada cwgn ke2 ya..aku baru je tau biler g beraya ke rmh org tuanya yg bercerita....ops terlebih sudah)...he..he..semuga berbahagia selalu..

Monday, October 12, 2009

++HuJaN++

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...