Thursday, November 26, 2009

++SuNaT++



Hah tengok!!!! serupa tak dgn ...... ni melayu pnye...he..he..

Ha..ha..ha... makin malas aku sejak aku bercucuk tanam ni...he..he..ni aku nk kongsi gambor ya lah cuti2 sekolah ni ramai bdk2 lelaki kecut perut takut nk bersunat kan...he..he..teringat citer mase penempatan aku wat majlis bersunat beramai ramai beberapa thn duluuuu...bebudak aku tgk relex je, yg gelabahnyer mak bapak takut tgk darah...ada tu pengsan biler tgk darah...huwawawawa...sekian sahaja cerita aku hari ini he..he..he.. ko merepek pe settttaaaannnnnnnn!!!!!!....

Hari ni aku boring gilerrrrrr... mood raya lah katakn sok aku balik kg melawat mak tersyg...eh ada org lain lagi ke yg disygi kt kg hah!!! jgn...jgn..jgn..mr kronic maner ko pegi daaaaa...lama menghilang...huk..huk..huk..hah aku layannnnnn c'usin dulu deh, stock baik fresh dari ladangggggg....muhahahahahaha...Layyyaaaaannnnnn...
.

Thursday, November 19, 2009

++ReD BoX++





Hah!!! ko lari2 sgt kan???aku dpt gak snap gambor ko muhahahahaha...



Ni gambr mlm semlm aku g karaoke tapi aku bknnyer reti menyanyi2...Layannnnn je lah...

++KaLau SeRoJa JiNgGa BeRaNi BuaT PeNgaKuaN BeRaNi Mati, AkU PuN Nak Gak...

Dah lame aku xupdated,entah rasa malas mencekam jiwa dan naluri yg celaru...saje tajuk kasi gempak satu dunia...he..he..cam ler aku ni artis...biler aku baca blog seroja jingga ada pengakuan berani mati yg beliau amat suker melihat wanita2 cantik lagi suci bersih bab kapas berterbangan di udara...aku pn suker gak, tapi aku suker cik Tom,aku dulu pernah ada hubg dgn tomboy, tapi bkn kerna aku putus cinta dgn nuar ke, badd ke,ag ke,kimie ke...tapi sbb aku suker melihat gelagat mereka yg sggh caring & perihatin pada keadaan sekeliling...ok itu DULU yerk sebelum aku jmpe hubby aku...aku bkn nk bercinta dgnnya...cuma nk mengikis je, cam jahanam perangai aku kn????muhahahahaha... eh sabtu ni ada jemputan dari exgf hubby aku...(J,jgn marah aku tak kisah pn)...saje aku dh xde benda nk citer...aku masih baik dgn exgf hubby aku,korang leh tak kalu cam2...hah aku nk merepek hari ni kerna aku dh bosan gg aku sakit menyegat kepala otak aku yg biul ni....aku ada dengar citer, gosip..gosip..salfarina, ruzila mai dtg dekat kit aku nk citer ni...ada lah sorg mamat yg kurang semengah tu lah...yg hrtu aku citer bini nk beranak dientah kemaner..leni dh berbaik dgn bininya, tapi bini dia dgn girl frendnya dh berbaik gak ddk serumah,makan sepinggan, tido sebantal,kongsi sebtg,aik...maner aku tau kongsi..dia yg citer kt org yg leh dipercayai....he..he..he..terlepas coz aku kan ni...cam jahanam citer aku nie...luahan perasaan dari hati yg suci murni....

Thursday, November 5, 2009

++KiSaH BerKiSaH PaRt 1++

Member aku tu kawen dgn laki org, dia sebenarny terperangkap dgn cinta 3 segi…..aku pn tak faham benda cinta 3 segi tu….ah layan je lah…dia ddk kat rmh jantan tu sebagai penjaga anak2 jantan tu umur dia masa tu baru je 15thn dia sekolah takat form 3 je, nk smbg sklh tak mampu adik beradik ramai, satu hari jantan tu keja mlm, pagi dia hntr bininya keja dan balik rmh…kat rmh dia rogol mmber aku tu memang jahanam lah jantan tu….dia siap ugut kalau org lain tau siap ko aku canang citer kat kg yg ko buat benda tak elok dan aku hantar ko balik kg, dia memikirkan yg family dia ssh dan memerlukn duit utk tanggung adik beradik kerana dia anak sulung, dia diam kn aje sehingga lah satu hari yg bening dan mendung…eh maner aku tahu mendung hah.. tengah sedap2 berasmara dana tetiba bini dia balik….lintang pukang lah sijantan tu nyorok bawah katil, bab kata pepatah sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua…tu lah dia, akhirnya mmber aku dihalau keluar dgn beg2 bajunya sekali…dan di situ bermula episode yg mengharukan….dia menyewa di sebuah bilik yg suram di dlm sebuah rmh India yg happening giler dgn laki bini bagai berpesta tiap kali tghmlm menjelma….jantan tu tiap mlm akan dtg dan akan menipu bininya dan mencari benda yg haram lagi sedap dan jika sudah halal dah jadi tak sedap….nape ekkk benda haram jadah gak sedap padahal sama je bendenay…..bila dia jmpa aku dan aku terpaksa menyewa bersamanya kerna kesian…..bila dh pindah pun masih lagi jantan tu mencarinya…..satu hari diaorg pegi ke perak utk berkawen tapi menggunakn sendikit, aku tak tau langsung, dia takut nk bgtau aku, kalau aku tau pasti jantan tu aku maki…dah banyak kali aku marah tapi jantan yg tak reti bahasa dan bodoh, yg mmber aku tu pn mmg banggang, nk sgt jantan tak berguna tu…ada satu masa bini jantan tu dtg dan bawak sekali jais, dan jais mengesahkan perkahwinan tu tak sah kerna dia tak berdaftar dgn pejabat agama…..huk..huk..huk…dlm perut dah ada isi…nak tak nak terpaksa lalui jua, time nk beranak, batang hidung apatah lagi batang tak berguna tu langsung tak nampak….haru biru jadinya bila nk daftar anak yg dilahirkn tu…pnya susah…kan nampak jantan tu tak de gunanya tau maen je menyedapkan sendiri je….langsung tak hingin bertanggungjwb bodusss…aku kesian kat anak dia yg terpaksa diazan kn oleh org lain bkn bapak sendiri….(itu pn dgn tebal muka aku terpaksa mencari lelaki yg berkeliaran kat hospital utk diazankn bdk tu).Sampai le skrg ni mmber aku masih mcm tu….dh berbakul2 malah berkarung2 guni aku nasihat tapi dia masih nk jugak jantan tak berguna tu walaupun perkahwinan tu tak sah, aku tak tau nk wat cam ner…jantan tu masih dtg dan menagih dan terus…menagih…ko mmg tak guna lah ayob!!..

Wednesday, November 4, 2009

++TaK Ku SaNgKa++

Boring tahap ultraman tak de keja bos dah blah g sabit rumput..hujan2 pn nak menyabit, bagus gak dia tak de senang kit hidup aku yg tak berapa nk hidup ala2 hujan di musim tengkujuh....he..he.. boring tul aku nk wat entry tak de citer menarik pn...bab kata kak kiah aku skrg dh jadi paparazzi tapi kalau nk buka citer org byk2 kang dosa plak...takut plak terkena batang hidung sendiri je....hal laki org ko jaga laki ko bersepah hahah tu dia kan...aku manusia biase yg ada pasang & surutnya....aku fikir jodoh & nasib seseorg tu tak sama...mcm aku cam ni je lah, pernah gak org tanya aku cam ner aku kenal dgn laki aku dan kenapa ko kawen kalau ko tak berapa berkenan dgn kerjanya....aku kata,dah jodoh....bkn apa aku tak berkenan dgn perangai mrk2 yg kerja cam gitu, sudah pasti ada simpanannya dari aku kecik sampai lah aku dh segini sama je perangai mrk2 itu, tapi sesetengah je tak semua begitu tapi kebanyakannya begitu...ya lah depan bini pijak semut pn tak mati punye baik tapi belakang cam jahanam....aku tak tau lah yg bini2 ni tak perasan ke yg laki buat taik kat belakang mereka bagi aku lah apa yg aku dengar dan lihat aku akan siasat sampai ke lubang cacing.....abang aku pernah ckp kat aku tapi aku xnk dgr...hah skrg terima lah nasib yg sama mcm bini2 yg lakinya curang....hahahaha...aku merepek apa ya....bodussss itu dulu tapi skrg niiiii ada lagi ke???? tepuk dada tanya buah dada sakit tak.... opppssss.....tapi kalau nk citer byk sgt kecurangan mrk2 yg berselindung dibalik wajah alim2 kucing tu...aku citer lebih2 plak nnti ada yg dtg menyerang aku nnti coz ramai yg baca blog aku adalah warga kejiranan aku....nak mampussss.....hah sudah ya tuan2, puan2, makcik2, pakcik2, kakak2 & abang2....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...